Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roselien De Brabandere - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roselien De Brabandere - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Roselien

28 Oktober 2013 | Australië, Sydney

G-Day!

Intussen al 2 weken in Sydney :) Eerst heb ik een hele week funpakket gedaan. We verbleven in het Wake up Hostel. We zijn oa naar Bondi Beach geweest, gaan surfen, eten in de Sydney tower ( Westfield tower), operahouse en harbout bridgeetc.. Feesten doen we bijna elke dag in de Sidebar. Het is hier super plezant maar soms vraag ik me toch af waar ik aan begonnen ben. Het is niet gemakkelijk voor een hostel te vinden. We hebben ook een weekje bij iemand op de boot geslapen, dat was een leuke ervaring.

Ik heb al veel mensen leren kennen en zaterdag ben ik naar de Blue Mountains geweest. De bosbranden zijn intussen beter maar toen we daar waren hebben we niks van de bosbranden gezien maar we konden wel niet al de wandelingen doen. Het weer is hier de ene dag super warm en dan weer een andere dag een stuk frisser, maar nog steeds warm. Savonds koelt het wel af maar het is tenslotte nog maar lente :)

Woensdag vertrek ik op vakantie, eerst een 3daagse tour van Sydney naar Melbourne, dan ben ik een week in Melbourne dat ik zelf kan opvullen. Daarna een 5daagse trip van Melbourne naar Adelaide en dan gaan we ook naar Kangaroo Island. En dan een 8daagse tour in Tasmanie.
Ik kijk er naar uit! Vanuit Hobart vlieg ik dan naar Brisbane.

In Brisbane ga ik dan werken in Dutch Villages, dat is een rusthuis voor nederlandstalige bejaarden. Het rusthuis ligt in Birkdale, dicht bij de zee en ongeveer een uur rijden van Brisbane. Spannend!! Ik heb nog geen tijd gehad voor te duiken maar dat komt nog wel. Ik ga Sydney toch een beetje missen want dat is intussen een beetje mijn thuis geworden.

Ik ben waarschijnlijk nog veel dingen vergeten maar daar kom ik nu niet op. Ik ben allesinds super gelukkig dat ik in Australie ben en dat ik mijn droom kan waarmaken ookal is het niet altijd even gemakkelijk.

Cheers!

Rosie Aussie xxx


  • 29 Oktober 2013 - 11:12

    Marcel:

    Volgens mij vermaak jij je wel :) have fun

  • 31 Oktober 2013 - 11:40

    Luut :

    dag schatje, wat een mooi leven heb je toch daar!!! hou het echt wel bij met lezen, maar even druk hier in holland xxxxx hou je in de gaten xxxx dikke knuffel xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

reis australië

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2014

Banana Farm, Tully life

23 December 2013

Tully, Queensland

29 November 2013

Tasmania

25 November 2013

South- Australia, Tasmania

28 Oktober 2013

Sydney
Roselien

Actief sinds 30 Sept. 2013
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 3500

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2013 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: