Bye Bye Belgium! - Reisverslag uit Heverlee, België van Roselien De Brabandere - WaarBenJij.nu Bye Bye Belgium! - Reisverslag uit Heverlee, België van Roselien De Brabandere - WaarBenJij.nu

Bye Bye Belgium!

Blijf op de hoogte en volg Roselien

30 September 2013 | België, Heverlee

Hallo allemaal,

Ik heb dan uiteindelijk toch besloten om een reisblog te maken, dan kunnen jullie mijn avonturen Down Under volgen. Ik ga mijn best doen om hier regelmatig eens iets te posten ;)

12 oktober vertrek ik naar Sydney met een Working Holiday Visa. Daar ga ik eerst een 7-daags programma doen 'Work-travel-Fun Program" Daar ga ik ook dan direct de administratie regelen en een job zoeken. Ik heb er super veel zin in maar het is toch wel heel spannend!

keep you posted!
Cheers!
Roselien




  • 30 September 2013 - 18:48

    Yasmine :

    Meid doet da goed daar ga u missen opt werk en ben er zeker van da onze bewoners u ook gaan missen

  • 30 September 2013 - 21:32

    Duikmuisje:

    Lieve Roos, ik Wens jou alvast een prachtige tijd daar. Dikke knuff, Anneke

  • 30 September 2013 - 21:41

    Yasmine Jalali:

    Ik ga men maatje missen :(

  • 01 Oktober 2013 - 12:54

    Bert:

    Roosje,
    veel plezier downunder en ik ga je zeker volgen!! x

  • 01 Oktober 2013 - 16:34

    Willem:

    Nou waar blijft je avontuur
    We verwachten een dagelijkse update natuurlijk
    Zodat we weten waarom ons het water uit de mond loopt

  • 01 Oktober 2013 - 18:14

    Rene:

    hoi roosje,
    veel geluk en succes daar tussen die stoere aussies...en tot volgend weekend : )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Heverlee

Australië

reis australië

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2014

Banana Farm, Tully life

23 December 2013

Tully, Queensland

29 November 2013

Tasmania

25 November 2013

South- Australia, Tasmania

28 Oktober 2013

Sydney
Roselien

Actief sinds 30 Sept. 2013
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 3505

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2013 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: